2011-07-23
 12:39:46

Promenader i stället för gymmet

Kan inte gå tillbaka till gymmet förens jag är mer eller mindre toralt fri från denna förkylning somn jag har lyckats dra på mig. Så jag får väl snällt hålla mig till längre promenader med hundarna. Inte bara lägga allt på hyllan och dega i soffan.

Igår blev det en längre promenad. Lika så i dag. Och i morgon ska de också bli en. Sen nästa vecka så hoppas jag kunna vara tillbaka på gymmet. Får ta mina hundar och mammas hundar på en lång runda på måndag (kanske på tisda också). Får passa på när jag är i skåneland och få gå på skånska stigar.
Just nu så ligger hundarna slöa i soffan tillsammans med mig. Tror promenaderna gör dom ännu mer gott. Så vi alla 3 får stor nytta av min nya motionstil..hihi..

Hoppas att jag får hem min stegräknare snart. Så jag har lite mer koll på läget för hur mycket jag rör mig. 1 augusti så tänkte jag köra en tävlig för mig själv. Ibland så kan man behöva utmana sig lite. Se vad man kan gå för.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-07-23, 13:30:10 | URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Klicka gärna in på min blogg och kommentera något! :)

Ber om ursäkt om du ej gillar sånt här!


LouiseMonica
PUBLICERAT: 2011-07-23, 13:43:50 | URL: http://louisemonica.blogg.se/

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!