2011-07-07
 13:56:58

Låg varv

Barnen är hämtade för ett par timmar sedan. Blev film för min del efter det. Blir troligen en till nu. Går på väldigt låga varv idag. Trött. Varför, har jag ännu inte kommit på. Kanske för att jag har haft barnen hemma hos mig i 2 dagar. Kanske för att pappa skulla fyllt år. Kanske jag bara helt enkelt är trött.
Får ladda om tills i morgon. Då blir de träning igen. Sen på kvällen ska jag ut me morsan och lillebror. Daniel ska ut me jobbet (avslutning kl 14-till när de räcker för honom) Så jag har X antal timmar att ha ihjäl innan morsan och Kevin kommer. Kommer nog på något. Träning och färga håret står i alla fall på morgon dagens "schema".
Nu, back to soffan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!