2011-07-21
 11:08:20

Kureringstips mot sommarförkylning?

Ligger nu i sängen med laptopen i knät och tycker lite synd om mig själv.
Rivjärn i halsen, evigt stopp i näsan (inte bara att det är stopp i näsan de rinner dessutom) och sen är jag kalas trött från topp till tå. Gnäll gnäll gnäll. Kan andra gnälla jag minsann jag också gnälla. Så gnäll gnäll gnäll...

Bland de första jag fick höra av Daniel i morsa va att jag hade snarkat så mycket att jag råkat väcka honom. Hoppsan. Fast, vad gör de, han snarkar som fasiken me...så vi låg nog mest och snarka i kapp.


BTW, ni vet inte något bra kureringtips mot elendiga sommarförkylningar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!