2011-07-04
 14:14:29

Går över tiden

Fy fasiken för grannar som inte kan hålla sina egna tvättidet. "7"an tvätta på morgontiden 7-12. Jag ska tvätta nu mellan 12-17 och sen är det "5"an som ska tvätta i kväll. Men tror ni inte att "7"an har dragit över på min tid med sina maskiner. Tokig. "7"an tvättade även igår så jag förstår inte varför dom ska dra över på min tvättid idag? Visst vi tvättade också igår. Men inte fasiken drog vi över på någon tid.
Ska väl inte brusa upp för mycket. Ska inte låta min energi gå ut på detta pyttelilla problem, men det stör en lite faktiskt. Visst att jag bara tar två maskiner idag, men våra maskiner i tvättstugan suger riktigt ordentligt. Fast dom är "nya". Hm.
Men men, nu är i alla fall min sista maskin igång och lika så tumlaren. Blir att gå ner typ två gånger till. Tömma tumlaren, fylla tummlaren, hämta kläder. Sen är det ur min värld...


Annica H
PUBLICERAT: 2011-07-04, 15:39:57 | URL: http://jagihemlighet.blogspot.com

Det man gnäller mest om i hyreslägenheter är just detta med tvättstugan, 1- Man städar inte efter sig. 2 - Man sköter inte tiden (tar för många pass, går över tiden, kommer på fel tid etc). 3 - man tömmer inte filtret på tumlarn. Så du ser, du är absolut inte ensam om att vara irriterad. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!