2011-07-07
 23:05:00

Down, typ...

Känns lite som om jag har varit väldigt tyst idag. Troligen för att jag inte har varit på rätt humör för att blogga. Kanske inte direkt bloggtorka. Men bara inte pallat.
Har nog bara en dålig "period" denna veckan, eller så. Samlar energi för något bättre. Kanske är sötsuget som gör mig down..hm.. Aja i morgon så ska jag "synda" iaf. Ska hälla i mig lite kolhydrater. Mumma!
Sitta hemma i min ensamhet och pimpla lite. Frächa till mig innan moran och broder kommer. Heja heja. Pimpla lite hemma tillsammans med dom innan vi far vidare. Plats? Ja de har vi redan bestämt oss för. Tror jag. Avbokar Växjö som först va planerat. Blir så kallad utgång på hemma plan i stället. Skönare, lättare och troligen billigare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!