2011-07-23
 12:33:38

Åska, tack!

Tog mig en välförtjänt sovmorgon och en halv skön dusch (fast inte i min egen dusch). Sen när frukosten hade kommit ner och lite kaffe ovan på det så tog jag min en längre promenad med "Nisse" och hundarna. Skönt faktiskt. Men blev lite lökig. Fy tusan va klibbigt det är ute.
När ska vi få våra riktiga smällar? Är det bara skåne som ska få dom säg? hm. Är rätt brarädd för åskan så vill gärna inte ha den...men just nu känner jag bara GE MIG ÅSKA!!!


LouiseMonica
PUBLICERAT: 2011-07-23, 14:42:42 | URL: http://louisemonica.blogg.se/

sv: Åh tack så hemskt mycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! Kramkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!