2011-01-10
 11:43:37

"vuxenpoäng"

Förra veckan var helt upp och ner, egentligen. Men attans så bra det blev ändå. Jag tog mig i kragen och samlade på mig en jävla massa"vuxenpoäng". Fy faen så bra jag är. Bäst helt enkelt. Men en sådan underbar karl vid min sida så kan man ju inte vara något annat. Så det så. Hjälper han mig så är det ju klart att jag hjälper honom. Står vid hans sida. Och det kan jag ju säga att jag gjorde i förra veckan. Ta hand om hans ena guldklip medans han vad vid den andra guldklimpans sida inne på barnsjukan. Ansvar i högsta grad, hallå! Det var något mer eller mindre helt nytt. Men ack så skönt ändå. Få känna sig vuxen, ansvarstagande, omtyckt, ja det finns så mycket jag kände. Men det var underbara känslor. Omställning helt plötsligt så där i en handvändning. Men ett proffs som jag är så klarade jag det med. Heja Rebecca! EGOwoman!
Att ta "vuxenpoäng" är inte så enkelt som folk tror. Men jag klarar det. Kanske bara för att jag är Catwomen...!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!