2011-01-28
 10:17:17

Uppdatering

Tog med en ensamen tripp till big city igår, Växjö. Fan så skönt det var. Lite shopping på Lagerhaus och inne på Panduro och sen en fika med Erika + son blev det med. Vädret var riktigt jävla kallt men fan så skönt ändå eftersom solen sken på va blåa himmel. Kunde ju inget annat än att njuta.
När man kom hem sen på eftermiddan så var det bara att klä på mina små älskade flickor och ta ut dom på en liten promenad. Sen så började så klart mina tankar leka allan ballan med mig. Fast, vi reda ut det rätt fort. Jag och mina tankar alltså. Tog tag i mig själv och bakade lite muffins. Hej och hå vad jag har muffins i min frys nu känns det som. Dock är det riktgit skönt och absolut hel kul att baka igen. Recept kommer jag lägga upp så fort jag fått tillbaka min egna datorn.
Ärleigt talat så är det jävligt skönt att vara utan datorn. Men man känner sig lite lite lite utelämnad eller vad man ska kalla det. Ingen koll på världen känns det som. Facebook handikappad. Det jag saknar allra mest är fan musiken.
Äch fan nu visslar "lillasyster2 tror det är dags att kissa lite innan jag ska till hallen och göra lite nytta...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!