2011-02-09
 19:24:17

Dricker lite äckligt vin i väntan på jäsning

Är inte ofta eller ska jag vara ärligt så spär jag ALDRIG ut vin. Men detta räliga helvete är jag fan tungen att blanda ut med Loka Päron (det ända jag hade hemma) för att kunna dricka det. Smaka diskmedel annars ju. Tvi bövlen. Ska aldrig mer köpa det! Kommer inte ihåg namnet på det, men det va något starkt vitt vin på tetra. Hua mej. Känner att jag måste dricka upp det nu när det har stått i kylen sen i slutet på förra året. Fan har varit överdrivet frestad så länge nu. Har varit jävligt duktig på att hålla mig borta i från flaskan nu. Tack Daniel! Men idag kunde jag inte motstå. Frestelsen blev för stor. Så nu är det Winnerbäck, jag och vinet. Lite lätt kärlek.


Sitter och väntar på att degen ska jäsa. Håller på med semlebulls degen. Hoppas att jag lyckas *håller tummarna*. Kanske blir att man kan bjuda grannen på semla i morgon. Och älskligen till helgen. Funderar på om man kanske ska ta och bjuda över Daniel med barn nästa vecka när det är semla dagen. Kärleks semlor till mina älsklingar. Om jag lyckas det vill säga. Men det tror jag. Så svårt va det inte att slänga ihop degen, fast jag gjorde fel. Men tror det går bra ändå...hoppas...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!