2011-02-03
 20:50:26

Lurade nog mig själv

Trodde faktiskt nästan att jag inte skulle ta och baka något idag. Var rätt så bra inställd på att bara ligga på soffan och fisa en jävla massa. Men ack vad jag bedrog mig själv där. Nu har man gjort mer fudge och sen dessutom en sats Brownies (väntar spänt på resultat i denna stund). Hej och hå vad jag ligger i. Fast inga lackpumps på idag. Haha. Kanske ska ha in det som en liten vana. Att ha pumps på när jag bakar något smarrigt. Porr i köket!
Kanske att jag kan slå mig till ro i soffan nu när jag har fått "leka" av mig lite i köket.

Städa har jag inte direkt gjort. Röjt undan disken och lagt in tvätten är det ända jag har gjort. Men, resten har jag bara totalt skitit i. Palla!
Nu så har jag gjort en varsin liten "gottepåse" till Mamma & Malin. Till Daniel och barnen så har jag gjort ett par stycken. Blev en liten låda till Webbe med, killen som snällt hjälpte mig med din lilla dator.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!