2011-02-07
 13:36:50

Litet hopp om går dagens väder

Går dagens väder gav mig en sådan underbart härlig vårkänsla i hela kroppen tillsammans med den kärlek jag redan känner bubblar inombords. Humöret svajade till och från men jag får då ända säga att jag mådde riktigt jävla as bra.


Det där vita irriterande som har legat på vår mark aldeles förlänge börjar sakta men säkert börjat tyna bort ordentligt mycket. Lööövligt. Fan det kan ju knappat bli bättre. Visst att det är små grått och hav dassigt väder ute idag, så får jag ändå säga att det är skit skönt. Kalas ju!
Dock synd att det är måndag och att helgen har gått alldeles för jävla fort. Men man får njuta så länget det varar. Och nu får vi då fan verkligen hoppas att detta är vår vår vår vår som kommer till oss.


Vindarna blåser, regnet piskar men snön försvinner och gräset kommer fram. Regnet slå mot fönsterbrädet, vinden drar i trädtopparna. Solen försöker presse sig mellan dom tunga molnen. Ger oss ett stadigt hopp om att vi kanske kan få lite värme på vår kind. Ett leende och ett hopp kommer fram. Kärlek oavsätt vilket, bara våren får komma till oss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!