2011-02-03
 17:11:04

Inte mycket alltid

Hade tid hos optikerna idag. Gick bra. Ingen större förändring på mina vackra bruna ögon här inte. Ska dock tillbaka nästa vecka. Inget allvarligt!
Taktilen idag var lika skön som den brukar. Fast jag har nog mycket tankar i kroppen för jag kunde inte komma till ro helt och hållet. Illa illa. Hoppas att jag släpper snart på det som hänger över mig. Vad det nu kan vara.
Annars idag så har jag faktisk inte gjort många knop. Bara tagit det absolut lugn. Skulle dock behövs göra ett par ärende längre bort i byn. Men orkade bara inte gå så långt bort. Tur det kommer en ny vecka inom kort. Ringde ett par samtal i stället och sen har jag bara suttit gott i soffan och pruttat. Bättre plats på ut sidan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!