2011-02-15
 12:52:38

Go Bananas?

Känner egentligen bara för att go bananas på mig själv och göra något tokigt. Vad? Hur? När? Vet inte. Hjälp mig någon! Eller det kanske inte är mig själv jag vill go banans på. Utan, jag kanske vill ha ett "offer" (kollar på Lisa). Hm, Lisa får vänta tills vi är på hemmaplan. Vem eller vad ska bli mitt "offer" i stället då. Bah, vansinnigt detta ju. Kanske är ungarna rum som behöver en omgång. Orkar inte idag, dom kommer ändå snart hem. Svärföräldrarna ska hämta dom på fritids/dagis. Äch, jag tror jag sparar på mina go bananas ideér och energi till en annan dag helt enkelt.


Ska nog slänga mig i soffan äta en banan och kolla Hitta Nemo. Igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!