2011-02-10
 16:48:14

Ge mig regn!

Trodde att det inte skulle snöa mer idag. Kändes som det i alla fall. Men ack vad man betrog sig hårt i backen. Nu så faller dom vita flingerna snabbt och hårt mot vår en gång så torra mark och lägger sig som ett vitt täcke. Igen. Uch tvi och blä säger jag bara. Tänk om det kunde ha regnat i stället. Regn är inte alls lika illa som detta vita fallande helvete som bara ställer till det för en. Ska då önska mig en massa regn tills i morgon. Så det så. Bort med snön och in med regnet. Vill höra hur regnet slår hårt mot fönster bläcket. Se hur det bildas stora vattenpölar på marken. Känna doften av mina blöta små hundar.

Snälla snälla snälla, du stora väder gud, ge mig regn!!! Jag ska försöka lova att vara en snäll flicka resten av året. Bara du ger mig regn i stället för snö. Snälla...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!