2011-02-16
 10:33:49

Frukostbesök i morse.

Fick en "frukost" stund med karln min. Han kom hem på sin lilla frukostrast. Paff man blev, faktiskt. Hade inte väntat hem honom förens till lunch. Men det var bara myspys att få ha hem honom lite tidigare. Han frukostade och jag tog bara kaffe. Totalt nyvaken mer eller mindre. Fått kläder på mig och precis varit ute me doggsen när han kom hem. Karln hade satt upp en tvätt tid till mig. Så jag har något spännande att göra idag. Duktiga lilla söta jag. Så nu är tvätten igång. Lunchen ska funderas ut, pytt i panna av något slag blir det nog till honom. Sen så ska jag förbereda lite semlor till oss. Blir nog en vända med hans rosa porriga fru dammsugare lite hastigt och lustigt i lägenheten.


Känner mig skit pigg alltså, NOT. Har haft feber i natt och den jävlen är kvar i mig. Försvinn du äkliga fanskap! Svetten sprutar, utmattad, frossa, halsont, snuvit snok. Skepp å hoj, förkyldning på besök tro?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!