2011-02-26
 11:40:55

Fredags kvällen

Igår så va de verkligen soff mys för hela stora slanten. Heja heja heja!
Tacopajen gjorde sig jävligt gott i munnen på oss, tillsammans med Chill Out i vinglaset och Baksmällan på tv-skärmen. Ljusen tända och stämningen på topp. Lööövely. Så det ska vara, tror jag om inget annat så hoppas jag det.
Filmen "Baksmällan", ja vad ska jag säga om den tro? Fick lite flach backs från minnesluckorna som dom hade i filmen. Filmen bjöd på en hel del sköna skratt. Nu kan jag lugnt förstå vad Jimmy menade i höstas om min fylla jag lyckades få till samt den där satans baksmällan tillsammans med kraftiga minnesluckor. Kan ju tala om att Jimmy inte ens va med och han bor inte i närheten av mig, utan uppe i Uppsala någonstans. Men han visste mer än jag själv. Hur fan kan detta gå ihop sig. Men men. Tycker i alla fall att filmen va skön. Ta och se den! Låt dig själv få skratta och njuta av att andra också kan tabba sig totalt. Aldrig mer en svensexa i Las Vegas, typ. Haha. Men nu ska de faktiskt komma en tvåa med. Spännande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!