2011-02-08
 08:56:12

Försov sig lite

Blev en liten försovning idag. Tjosanhoppsan. Inte från min sida, va min älskade som råkade försova sig lite. Stressig start på dagen. Lite från min sida och mycket från hans sida. Jobbigt. Stackars älsklingen. Det blev nog rally fart till jobbet idag. Tycker synd om honom.
Tur att man är tung i kroppen idag. Jävlar säger jag bara, tror ju att man ska blåsa bort när som helst. Fångad i en storm vind! Hundarna är jag dock lite rädd för att som ska blåsa bort. Illa illa. Mina små stackars plommongurkor följer nästan med vindstormarna.
Va uppe vid halv 5 och kissade en visslande Betty. Hej jävlar vad de blåste. Regnet slog bra hårt mot fönsterbläcket. Vojne!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!