2011-02-25
 15:07:22

Förmidda i Älmhult

Fy tusan. Nu är jag nästan totalt helt slut. Tar på ens krafter att vara lite aktiv. Fara och flänga som en sorts jojo, typ. Ner till älmhult och tillbaka var min lilla utflyckt på förmiddan. Så nu blir det soff mys innan karln min kommer hem från work. Sen blir det nog lite mer mys på det.

Fotograferingen gick totalt bra faktiskt. Över förväntan. Så nästa vecka typ onsda-torsda så får jag hem bilderna. Längtar. Blev både par bilder och enskilda. Guuuud så phöta dom är. Kan ju nästan ta och äta upp dom. Fast, innan vi ens hade kommit iväg till Älmhult så la Lisa en stor äklig gul tunn spya i baksätet. Fuck fuck fuck säger jag bara...men nu är det borta. Hoppas jag i alla fall. Torkat och haft mig på sätet. Dumma dumma dumma lilla Lisafisa.
Dagen har även bjudit på lite mindre shopping på IKEA. Fick dock inte tag i allt som jag skulle vilja ha. Bordet fanns inte i min färg. Attans med. Fast vad gör det egentligen. Blev lite andra saker i stället. Lite ljus till Daniel och dom där glasen. Rödvinsglas blev det bara. Så dom ska vi pimpla ur i kväll. Hoppas att dom är goda. Sen passa jag på att köpa tre blommor av något slag till mitt sovrumms fönster hemma i Älmhult. Tjusigt så. Hittade ett par ramar på Fynd me. Så blir det några lyckade bilder från fotograferingen så vet jag vart jag ska sätta dom. Nog om IKEA nu, blev handlat på Willys och Systembolaget med. Blir tacopaj i kväll, hoppas jag i alla fall, tillsammans med lite rötjut. Mums. Vårt typ vanliga Fredagsnöje när vi inte har barnen. Let´s Dance och kanske någon film. Så det ska vara.
Har fresten köpt tre röda rosor till Daniel. Kärlek.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!