2011-02-21
 09:42:58

Bara ord. Bara tankar. Huller om buller.

Ibland så finner jag inga ord. Men ändå så snurrar det så många tankar i huvudet. Vet bara inte hur jag så få ut allt. Hur jag ska säga det. Hur jag ska skriva det. Allt tar bara stopp. Frustrerande. Det finns där, men kommer inte ut. Ibland så blir jag bara så trött på mig själv. Vet inte var eller hur jag ska göra saker och ting rätt. Blir bara fel i slut änden känns det som. Får leva i nuet och äta lyckokänslorna jag har inom mig. Men tänk om dom tar slut. Vad ska jag då göra. Jag vill inte, jag bara inte det alltså. Världen skulle rasa för mig. Bit för bit. Livet är lite som ett puzzel i mellan åt känns det som. Var bit faller på plats. Men i väldigt många puzzel så saknas det ju bitar. Det går ju inte riktigt ihop då. Faen me. Inte en lösning någonstans. Dom säger att hoppet är det sista som överger en. Ska man hela tiden leva på hoppet då eller. Det går ju inte. Grå hårig i förtid med en sår blödande mage.

Tror jag lägger ner detta för stunden. Blir nog fel till sist. Som det mer eller mindre alltid blir för mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!