2011-02-24
 17:31:32

Älmhult idag. Älmhult imorgon.

Hemma igen efter att ha varit i Elmet en snabbis. Varit hemma och hämtat små saker som man saknar och behöver ibland. Varit hos söta optikern och kollar linserna me idag. Såg bra ut sa hon. Men min Vänsta lins hade fått sig en reva och sen tyckte hon att jag skulle testa en annan sorts lins eftersom jag får lite problem med synen fram mot kvällen. Så nu får jag ha glasögon igen ett par dagar. Pest och pina. Får dom nya linserna nästa vecka. Längtar vrål mycket!
I morgon så ska jag ner till Älmhult, igen. Flickorna ska fotograferas. Funny funny!
Tror jag ska passa på att ta en vända på IKEA då med. Ska hämta mina LACK bord hemma och ta med dom till Vislanda och köpa ett nytt LACK bord till mig själv. Blir nog lite annat smått och gott på IKEA samtidigt när jag väl går där. Brukar bli så. Blir Maxi och Systemet i morgon med. Lite helg gott ska handlas när man ändå är i "stan".
Men tusan va kul och spännande de ska bli att fotografera dom små tjejerna hos en fotograf. Det är Djurbilden som kommer till Älmhults Fröhandel. Minns jag inte helt suddigt så tror jag faktiskt att jag har fotograferat en tidigare hund jag haft för samma förtag. Snygga bilder. Så hoppas att det blir lika lyckat i morgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!