2011-12-18
 00:36:35

What happens on New Year´s eve?

Julen är mer eller mindre typ planerad. Men sen är de ju den där stunden när vi går från ett år in på ett nytt. Vad händer då? Vad ska vi göra? Ha barnen? Vara barnlediga? Vad fan sker? Festa? Vara hemma och mysa? Fuck va jobbigt läge alltså.



Skit samma, blir ju för tusan aldrig som man tänkt sig ändå. Bara jag får vara med den person jag Älskar mest av allt, så blir jag över nöjd. Om vi så har barnen hemma och myser, eller om vi är ensam och njuter så är jag sjukt lycklig. Denna nyår ska INGEN förstöra. Inget kan komma i mellan oss.
Som Daniel sa när vi va och kollade på när "Nisse" lussade till sitt X och hennes nya -"festa röven av sig gör man när man är 20-25"- Kom en liiiiiten host i från mig då jag är i den ålders klassen. Men jag känner faktiskt inget behov av att supa röven av mig. Jag har nog fan gjort det vad jag ska.




Blir kanske till att lyxa till de med något gott att äta. Bubbel att dricka. Film? Sex? Mys? Tända ljus? Raketer? Önskar vi hade ett badkar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!