2011-12-06
 14:55:47

Fotsvett? Nä inte någon stans.

Mina fötter är så långt i från varma och svettiga som dom brukar vara. Saknar mina varma svettiga fötter. Strumpor funkar inte. Hittar inte mina raggehåsor som jag fick av kära mormor.


Hundarna ligger på en varsin filt och tar upp båda sofforna. Små hundar tar nog fan mer plats är stora hundar. I alla fall mina små skitkorvar gör de. Dom är nog varma och goa nu. För, lovar er, Betty flyger fram i snön medans lilla Lisa mest står still och skakar som ett apselöv. Grannens hund får faktiskt igång dom liiiiite. Ser rätt kul ut.








Går jag ut i köket ser jag ett hyfsat stort jobbigt lass med disk. Men orkar bara inte ta hend om den. Vill helst bara krypa under täcket i sängen och mysa lite. Försöka få upp värmen.
Jag blir tydligen (vad jag märkt nyligen) väldigt trött under mens perioden. Skit jobbigt. Soooooooooova är vad jag vill göra. Får jag? Klart jag får! Vill jag? Klart jag vill! Ska jag? De är dock lite tveksamt.

Borde kanske ta ut hundarna så att dom får röja av sig lite. Men känner att jag vill vänta till resten av familjen kommer hem. Dom kanske skulle vilja göra oss sällskap.


Helena
PUBLICERAT: 2011-12-11, 15:18:57 | URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Din blogg är så hemtrevlig och välkomnande :)


Helena
PUBLICERAT: 2011-12-13, 21:37:48 | URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

åh du tycker jag du ska prova att göra ett sånt pepparkakshus. Jag länkande mallen i blogginlägget :) Vi gjorde samma mall förra året så det är väldigt lätt o tycker det blir rätt fint :) kraam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!