2011-12-01
 10:42:32

Dag 30 i 30-dagars utmaningen

Såhär ser jag på mig själv.

Lite svår fråga kan jag tycka för jag har nog inte någon speciell syn på mig själv. Men än att jag försöker vara lite som alla andra men ändå inte.

 

Tycker att jag är en hyfsat stark person. Ansvarsfull. Finurllig. Kärleksfull. Hemlighetsfull. Och så klart full av fanskap.

Vill inte vara som alla andra. Och de är jag förhoppningsvis inte. Jag går lite av min egna väg. Säger lite vad jag tycker och tänker. Och har jag inget vettigt att säga så försöker jag knipa igen (ibland så spriker de). Jag har byggt upp ett självförtroende på ett års tid som är så pass stabilt att man inte trampar på mig utan att få skit i nacken efter sig. Står där jag står. Svår rubbad.

Dom jag älskar mest rår jag om i den mån jag kan. Vill inte mina älskade ska må dåligt. Vänner har jag i stortsätt inga. Och har jag det så är dom jäääääävligt lätt räknade. Har liiiiite svårt att lita på folk så de finns de som är mina vänner och sen finns de dom som är bekanta. Och bekanta har jag gott om.

 

 


Mina tre bästa vänner är Daniel, Lisa & Betty. Det är dom jag älskar högst. Delas första plats. Guld för mig! Så klart är mamma också min bästavän, men hon kommer efter dom tre första...sorry mamsen...

 


Jag ser min nog inte på något speciellt sätt helt enkelt. Jag är lite som alla andra "svenssons", fast jag är en rosdahl med lite svårigheter och extra mycket kärlek!

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!