2011-08-24
 21:42:12

Sommarlista. Del 2

Vad önskar du att du gjort mer?

Åkt till Kolmården, High Chaparall, badat & solat.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Legat på soffan?


Hur tillbringade du midsommarafton?

Tillsammans med sambo & hans barn, med mamma och två av syskonen på Liseberg.
De ni! Midsommar på Liseberg. Kan jag lätt göra om.



Sommarens favoritprogram på tv?

Vi har inte kollar så mycket på just tv. Men i stället har vi slaviskt och desperat beroende kollat på alla 6 säsongerna av LOST.



Böcker du läst den här sommaren?

-> Hon, Han & Älskarinnan
->
->



Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Eeehe, hur mena du nu?

Något du önskade och fick?

Få vara med de jag älskar. Ha en skön sommar. Massa massa söta saker när jag fyllde 25 i juli.


Något du önskade dig men inte fick?

Mycket sol, så klart!


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Alltså, så här är det typ, jag går hemma mer eller mindre hela tiden. Så man kan nästan säga att jag jämt har semester. Fast det har jag igentligen inte, för det är i bland smått påfrestande att gå hemma.

Men första dagen min sambo gick på semester så va vi ute och festa på varsitt håll, men de sluta med att vi va på samma ställe...


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Nja de vet jag inte. Är hyfsat nöjd faktiskt... Kanske att den skulle varit lite bättre med tanke på vädret. Och sen att den kunde ha varit liiiiiiite längre.


Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Kjol, korta shorts, top, klänning och tunikor. Det har varit mina favoriter denna sommaren. Så skulle kunna säga att den har varit rätt mycket mig...


Sommarens hetaste?

Mina två svalor på bröstet!


Sommarens bästa tillfälle?

De morgnar som jag och Daniel har fått frukost på sängen av mamma...hihi... Finns många goa tillfällen som har varit braiga.

 

 


 

 

Sommarlista kopierad ifrån JHH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!