2010-10-17
 21:17:35

Helgen i nafs

Helgen har varit som många andra. Pendlande. Det har ändå varit en skön helg faktiskt.
Satt hemma med tända ljus, en vinare och Lisa i fredes. Va faktiskt väldigt skönt att sitta hemma en freda. Bara vara. Och sen va man ju på otroligt bra humör. Lovely. Och i går så fick jag komma i från Älmhult i ett par timmar. Tog en utflykt med Carina till Markaryd och gick på Cafe Jukebox. Äntligen fick jag möjligheten att komma dit. Ångrar mig inte. Sen på kvällen blev de fest hemma hos en polare. Kalastrevligt. Va väl ett par stunder under kvällen/natten som inte va trevliga. Men dom bra stunderna väger över och slår ut de dåliga. Heja! Sen i dag så har ja då fan inte gjort många knop. Känner inte att jag har varit dålig. Sleden är rätt ord dock. Har faktiskt varit ute och gått ca 1 mil i dag me. *klappar mig på axlen*. Precis gjort disken och misslyckats med en kastrull popkorn. Ska krypa upp riktigt mycket i soffan och med Rallybrudar på dumburken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!