2010-10-18
 20:20:39

Rakat idag. Färgat i morgon.

Lånat en trimmer, igen. Rakat mig lite. Kanske inte helt nöjd men det är ju röv svårt och fixa till det själv i nacken. Hjälp tack! Fast, när jag ska ner till morsan nästa vecka så kan hon förbereda sig på att få klippa mig. De man inte rakar börjar ju få längd. Jobbig längd. Och sen va de där me nacken me. Hjälp. Ingen vill ju hjälpa mig heller. Mesar. Mamma, hjälp mig!
Klippte Lisa lite förra veckan me. Ansikte, hals och nacke. Så nu e de rumpa, klor och lite ben som oxå ska klippas. Och bad. Får skynda me de långsamt. Tröjan har börjat få åka på när vi ska gå ut iaf. Rövkallt!
I morgon så tänkte jag faktiskt ta och färga håret me. Tycker nästan att de jag har nu är lite väl mörkt. Men vi får se hur det blir. Vill nästan ha tillbaka rött rött rött. Rött känns mer jag just nu. Temperament. Lekfullt. Eldigt. Höstigt. Sensuellt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!