2010-10-25
 16:15:39

Lite kort. Når inte ner me fötterna

Sitter här och flummar lite, igen. Känns som jag inte gör något annat än att flummar idag. Men va fan. Det är ju Månda och då får man väl flumma. Lite.
Sitter lite konstigt med benen och kom helt plötsligt tänka på att jag inte når ner till golvet. Fan, har jag krymt eller har det alltid varit så här? Hm. Dra en funderare och petar mig i näsan. Det har nog fan alltid varit så. Och så kom jag tänka på en sak till. När jag går och kissar hemma hos Lotta, så når jag inte ner till golvet då heller. Sitter så där gulligt och dinglar med fötterna i luften när jag gör lite dags behov på hennes toa. Men sitter jag på min egen toa och gör lite behöv så når jag ner. Hm. Ngt som inte stämmer. Tror jag ska köpa en pall till Lottas toa. Sådan som barnen har när dom ska borsta bissingarna. Fast jag ska ha den när jag sitter och kissar eller liknande.
Inte lätt att vara lite kort ibland. Jobbigt med höga skåp oxå. Behöva stå på tå eller klättra på massa konstiga saker för att få ner de som är just överst på hyllfanskapet. Vem är så dum som ställer de just högst upp.. En lång människa? Troligen. Fy skäms!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!