2010-10-19
 12:15:44

Hemma hos morsan, ska plugga och har lyckats koka kaffe

Sitter hemma hos morsan. Blev hämtad i natt. Tänkte spendera ett par dagar här för och se om man kan må lite bättre sen. Komma i från hemma och allt de där lite och bara kunna få vara. Inte behöva tänka så mkt.
Faktiskt saknat skaune lite så känns skönt att få vara på plats. Se om man finner ro och ork att göra ngt vettigt när man ändå är nere. Träffa syskon? Shoppa? Få vara barn? Köra bil? Aa just de. Vi får se vad som orkas och hinnes med.
Tänkte oxå försöka plugga lite. Börja skriva på nästa uppsats. Göra lite uppgifter och sådant kuligt. Än så länge idag har ja bara letat fram böckerna och loggat in på sidan, kollar av närvaro provet som ska göras och tänkte ta tag i de. Idag. Sen.
Har faktiskt lyckats koka kaffe till mig själv idag. Lyckades rätt bra får jag säga. Hade på känn och såg att det va ngt ja glömt. Efter att ha gått och kollat den där kaffekokaren ett par gånger och undrat varför de tar sådan tid så såg ja att ja glömt sätta på den där droppsaken som gör att kaffet kommer mer i kannan..hade runnit ner lite lite lite kaffe men inte tillräckligt. Så när ja kopplat att det va den droppgrajemojen som saknades så fick ja kaffe på nolltid.. *klappar mig på alxen*. Sitter och avnjuter min andra kopp nu och så pjåkigt va de inte. Lyckades nästan rätt bra. Så man kanske skulle ta och dricka mer kaffe hemma ist för att be andra koka kaffe till mig. Haha. Bättring!!
Nä om man skulle ta av porrtofflorna och gå ut me byrackan som ligger och snackar/morrar/fnyser vid min sida.. E ju ändå uppehåll ute.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!