2010-10-15
 23:39:18

*håller tummarna*

*håller tummarna* för att  mig väldigt glada och härliga humör håller i sig *håller tummarna*
Visst att jag snart har satt i min en flaska vitt. Men det har ju inte med saken alls att göra. Va glad innan jag öppna den och gillade faktiskt dagen. Den börja bra i morse. Och har fortsatt bra. Dock är man ju själv i kväll. Men ngn speciell är i mina tankar. Byta två snabba mess, vett att vi lever typ. Hade varit bättre om personen i fråga varit just här. Här precis vid min sida. Mys pys typ. Tror jag är lite kelsjuk. Fan shit bajs... Hm, tur man har Lisa som alltid. Och då menar jag Alltid finns vid ens sida. Min älskade lilla hårboll till sambo. Skulle jag göra utan denna lilla huligano <3
Nä om man skulle fixa ett par små saker. Tömma glaset. Nattakissa hundfan. Och sen ställa sig på händer i sängen...fast...de sista skippar vi. Läggar mig lugnt och stillsamt under täcket och släpper en prutt eller tre. Njuter av livet och tar en funderare/tänkare på ngn/ngt.
Kabooooooom!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!