2010-10-19
 11:43:27

En liten del av min å Krilles konversation om killar, typ.

Krille säger:
är det någonföl unge som knäckt ditt hjärta
det är överhettning kankse
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
överhettning va de ja.
fölunge? nawe...
nää men ni av manliga könet e bra förvirrande
ni säger vi tjejer kan vara svåra att förstå sig på. fine okey de håller ja alltid me om. men ni killar e inte bättre
fattar nada och lite till
Krille säger:
hehe
män är från mars, kvinnor är från venus
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
vi tjejer e svin. håller ja me om.. men vad e ni killar då?
och de innebär?
Krille säger:
alla är vi olika
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
tur jag har lisa
Krille säger:
jag tror att när man träffar den rätta så finns inte dom problemen då förstår man varabdra
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
hm. då va inte hen de rätta.
Krille säger:
vi killar är blandfärs
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
milt sagt så
men oxå bra sagt
Krille säger:
både nöt och svin
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
mer eller mindre ja.. man tror sig fatta sig på er men icke. ger rspekt men vad får man tillbaka.. e sms där man fattar noll
hm
Krille säger:
oj sms är fegt
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
heja!
mkt
Krille säger:
ännu ett minus för den nya tekniken
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
bajsteknik
Krille säger:
män är från mars, kvinnor är från venus
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
vi tjejer e svin. håller ja me om.. men vad e ni killar då?
och de innebär?
Krille säger:
alla är vi olika
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
tur jag har lisa
Krille säger:
jag tror att när man träffar den rätta så finns inte dom problemen då förstår man varabdra
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
hm. då va inte hen de rätta.
Krille säger:
vi killar är blandfärs
Rebecca            {jag får liksom ingen ordning} säger:
milt sagt så
men oxå bra sagt
Krille säger:
både nöt och svin
Självklart finns det en början och ett slut. Men det delar jag inte med mig av. Ni får bara den "roliga" delen. Eller "rolig" vet jag inte om den är men den är lite roligare än de andra. hehe. En bra konversation iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!