2010-06-29
 21:53:16

Massa sol vid Bolmen

Puh. Lite trött är man faktiskt. Men på ett skönt sätt. Varit ute i princip hela jäkla långa dan.
Följde med Fontänhuset på vår årliga utflykt till Ingrid och Peters stuga vid Bolmen. Helt jävla underbart att få komma ut och vara vid sjön. Sola, bada, umgås - de har stått högt upp på dagens lista. Tog första doppet i sjön idag, 21 grader i förmiddes. Gött till miljoner. Låg ute på "flotten" och pressa bränna. Blev lite varmt att ligga uppe på deras soldäck vid stugan. Förflytta mig till lugnet vid bryggan, vattnet och solen. Lööööööve. Fick sällskap av dom andra, behövde oxå svalka sig lite tydligen..hehe.. Fick en god och lätt lunch. Tror vi flyttade bordet 2 ggr för att de blev för varmt i solen. Tyckte dom. Inget mig i mot. Ja trivdes iaf. Säga att ja fått rätt mkt färg i dag efter att ha varit där vid mellan halv 10 och 17, typ.
Och, jag har fått bada naken för första gången i år. Iofs va de första doppet i år me. Men sista doppet innan vi körde så blev de näck för min del. Fy tusan va gött...!! Efter att dom sista badarna gått upp så hoppa ja i.  <3
Har verkligen haft en förbannat skön dag. Ångrar inte attt ja följde me. En del velande innan ha bestämde mig. Jävla tur ja åkte me. haha. Underbara väder!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!