2010-07-22
 11:48:21

Väckt i skönhetssömnen...

Snacka om att jag har sovit gott. Eller iaf länge. Blev väckt av att dörrklockan ringde. Strax efter 10. Va bara upp och slänga om sig täcket låta Lisa skälla ut personen som väcker oss i vår skönhetssömn. Aha, va bara karln som ska fixa min kyl. En good looking sådan me. "förlåt om ja väckte dig men det är jag som ska kolla på din kyl". Släppa in karl och låta han sköta sitt medans man själv försöker få på sig lite kläder och se levande ut. Kläder funka iaf men de där me att se levande ut gick inge bra. Haha, han brände sig på lampan i köket. Så blir de när man ska väcka folk mitt på förmiddan i deras skönhetssömn. Haha. Men så där nu är iaf kylen min fixad. Va termostaten som gått sönder. Själv trodde jag att det var fläkten eller kompressorn, men sen är inte jag kylfixare heller så jag bara gissa som sagt. Tack snygga karln för att du fixade min kyl. Så nu kan jag använda den igen. Helgen räddad... Tycker att dom får hämta reservkylen. Annars skulle jag iofs kunna fylla den me. Skoja bara...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!