2010-12-27
 14:03:35

Hjärtat i halsen tre gånger idag

Åkte till hallen idag och gjorde lite nytta. Ojoj säger jag bara. Värsta träningspasset skulle man kunna säga. Svetten rann från mig och varm i kläderna som tusen. Vojne. Gött som fan får jag då säga. Kan behöva lite "träning" nu efter all godis man krängt i sig. Inte ätit mycket julmat så kan inte skylla på det i alla fall... Choklad i mänder får ja då säga. Kan knappt kolla på det eller ännu mindre tänka tanken. Örk!
Går i hallen i min egna stora ego värld och sjunger så vackert så. Rätt som det är så står det någon i dörren. Hallå, man får fan inte skrämmas så! Hända dock inte En gång, nej nej, utan Två gånger. Fan ska ja dö i hjärtinfarkt redan idag? Uch, fy skäms på dom...!! Inte nog att man blev skrämd i hallen. När Daniel hämtar mig och vi ska köra hem så...ja jag vet inte vad som händer eller vad Daniel sitter och tänker på när han kör. Men bromsa fick vi göra i alla fall och så hamnade vi på fel sida vägen/fel fil. Uch säger jag bara. Jävla sväng och Stopp skylt mitt i allt ihop. Nää nu ska jag inte ut på vägarna mer idag i alla fall. Kanske säkrast att stanna inne idag. Eller?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!