2010-08-20
 09:45:22

Breanäs

Kom hem efter att ha varit i Breanäs 2 dagar med Vråken. Dom hade sin "årliga" resa dit med ett par boende och lite så. Så jag och Lisa hängde med ner för att få lite natur och njutning i ett par dagar. Skönt var det. Men man blir ju helt slut efter att ha varit i väg på "semester". Ska man inte bli upp vilad och komma hem pigg efter att ha varit i väg? Men men, skönt var det iaf. Skånsk natur. Finns nog inte mkt som slår det.
Fick sig ett par goda skratt och njutning. Kom ett par tårar och lite ångest. Men trevligt var det faktiskt.
Badade i Immlen, grillade, umgick, sjön allsång, åt en jäkla massa, spelade spel, lyssna massa musik, va ute och gick en hel del. Allt var, okey nästan allt, va bra.
Se om man kan få tag i några av bilderna som togs. Te x som när jag badade (åkte vattenrutchkanan), haha trodde faktiskt inte att jag skulle få plats med mitt arsle i kanan men det va då inga problem. Swich sa de bara.
Sen när vi spelade riddar spelet (Werner, Carina, Irene & jag), så fick man en hel del skratt och testa sina tävlings nerver. Kul va det som tusan iaf. Werner å jag i samma lag och Carina å Irene i samma lag. Werner slår ner drottningen 2 ggr när man Inte ska. hehe. I allsången så tog vi i för fulla halsar och gunga i takt. Mysigt värre...
Härligt minne



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!