2010-08-29
 18:08:01

tjejstonårsrum

Ni vet väl alla hur en tjejstonårsrum kan se ut. Kläder precis över allt! Och då menar jag över allt. Aa håll fast vid den tanken. Det är just så det ser ut i mitt sovrum just nu. Stoooooor hög med kläder på golvet.
När morsan kom i fredes så hade hon med sig 1 ½ fyllda ikea blåa påsar med kläder. Mamsen och systrami har haft garderobsrensning och jag ska kolla igenom i det hela och sen..aa lägga det i mitt förråd det jag inte vill ha. Precis som med det andra ja fick för ett tag sen. Tror fasiken jag oxå ska ta och rensa ur garderoben ordentligt. Dels för att se vad man har för kläder och sen se vad som passar en. Sen av en annan orsak med men de pallar jag inte yttra mig om. Lär bara bli gnabb och skit om det. Men så tusan mkt kläder det ligger på mitt golv. Damn. Kanske ska ta loss tummen ur arslet och lägga in kläderna... Så jag känner att jag har fått ngt vettig gjort idag.
Mannekäng i hallen framför spegeln..weeii (not)..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!