2010-08-12
 22:18:52

Skendräktig.. Lisa alltså.

Inte bara jag som behöver gå till herr doktor. Lisa va på besök hos veterinären idag. Varit lite orolig och fundersam mot henne ett par dagar. Frågar henne men hon bara tittar på mig med sina bruna stora ögon och ser lite frågande ut. Precis som "fattar du inte vad det är med mig?".
Lite mer vaktig än vanligt. Och väldigt mkt klia-mig-på-magen-ställning. Svullna duttisar med mjölk. Lite små svullen om magen. Osv. Så jag ringde för att vara på den säkra sidan till herr väldigt söt veterinär för ett ultraljud till Lisa. Inget ultraljud gjordes. Bara klämde lite på magen och säger att hon är Väldigt skendräktig. Kul, nää inte jätte mkt. Men detta tar vi oss igenom. Bara 2-3 veckor kvar. En sak med det hela är faktiskt rätt skönt och det är att hon inte tar skor, strumpor eller liknade som "valp". Där i mot har jag listat ut en sak..och..det är ju så att hon har en "valp". Mig.
Så kom fasiken inte och säg att jag är knäpp! Min hund är knäppare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!