2010-08-30
 10:26:16

Så det så

Fan är det för fel? Bara för att jag har ont i tårna så är det ju inte för att "väderleken" leker allanballan. Det kan ju vara för ngt annat med. Men hur fan ska man säga det. Aa jag gick i pumps i fredes så det är ju därför, troligen. Så all värk man har är ju inte för väderomslag eller för att man mår bajs. Det kan ju vara träningsväk, skoskav eller ngt annat.
Så allt är inte värk. Bara för att det är mkt sådant krabb inom familjen/släkten så behöver vi ju inte gå till överdrift. Visst att jag kan gnälla mkt om det. Men då är det oxå oftast om den där vänster foten jag har och drass med varje dag. Tårna aa okey ja deass med dom oxå varje dag...men detta va nog "självförvållat".


Så jag har gjort ngt särskillt med mina tår.


Så det så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!