2010-08-09
 20:40:33

*pillpill*

Idag har det mest varit lite hemma pillande. Pilla lite här och pilla lite där. Små fix helt enkelt. Men typ inget av de som jag känner att jag måste ha gjort har blivit gjort. Hm. Fuck illa nästan. Ska dock ta tag i disken strax, hade jag tänkt iaf. Vet ju inte om det blir gjort eller om det stannar som tanke. Det märker vi. Ska tvätta i morgon bitti så då har jag en anledning att fixa mer här hemma. Och sen på Onsdag så kommer W och ska borra lite i väggen till mig så att jag kan få upp ett par vägghyllor. Weeiii, typ. Lite små förändringar gör ett stort lyft. Eller har jag fel?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!