2011-09-30
 10:33:19

Turridning på Islandshäst idag

Idag så ska de ut och rida islandshäst.

Har bokat en turridning med Loisa ute på Kråkrisets Islandshästar. Ska bli så jäkla spännande, kul och mysigt. Längtat bra länge ju. Och nu äntligen så är de fredag och dags för en ritt. Tjoohoo.
Hämta Loisa efter skolan direkt och sen bär de av mot Östregård.





Men först lunch med käresten. Se vad jag hittar på idag.
Åh, blogga ju inte igår. Men kan tala om att jag fick en buket 10 röda rosor av min kära pojkvän/sambo igår. Av vilken anledning? Absolut ingen. Bara för att jag finns för honom. Vilken kärlek. Lycklig att jag äntligen har träffat rätt karl.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!