2012-01-13
 09:50:48

Älmhult i natt

Tjipptjopp, då bär de av till Älmhult i eftermidda/kväll. Spendera natten där. Pirrigt. Omotiverande. Inte alls sugen på det egentligen. Men får se de ljusa i de mörka, jag fick tjata liiiite för att Daniel och flickorna skulle sova hos mig. Tur att gubben min är lätt övertalad..hihi..
Blir väl att städa och små packa lite. Ta lite bilder på sådant som jag skulle tänka mig att sälja av. Har samlat på mig samma bråte.

Se om vi tar och äter ute när vi ändå är "hemma". Har ingen mat hemma, och planerat inte att köpa hem något heller. Så blir väl Kinan eller kanske Sorello om vi har tur. Får se.



Ska strax ta och frächa till mig lite. Packa en mindre väska. Förbereda mig psykiskt. Äsch, ska försöka att inte göra så stor pryl av det..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!