2011-11-06
 13:07:59

Dag 5 i 30-dagars utmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Jag har lånat listan av Bellzors. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



 

Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen

 

Ojsan hoppsan. Vet inte. Men något man skulle vilja göra och och kanske göra lite mer roligare är väl nog studenten.

 

Ha en härlig champange frukost med de vänner man hade i skolan. Flumma runt på stan. Samlas alla i klassrummet och säga farväl till varandra. Skriva i mössorna osv. Gråta en skvätt eller två. Sen få springa ut till sin familj och gråta ännu mer. Stoja på stan i något fräsigt åk. Mot eftermiddagen/kvällens slut så umgås med familjen.

Om jag minns rätt så va vi rätt "många" av familj/släkt & vän som samlades i hembygdsparken på min student och fikade i gräset. Härligt väder hade vi. Va faktiskt riktigt mysigt. De skulle jag nog faktiskt vilja uppleva. Fikan i gräset på min student.
Mamma, pappa, Lisette, Farmor, Mormor & Morfar, Ida G. Undra om de va här mina kusiner också va me. Jenny & Ulrika. Har ett svagt minne utav de. Ber om ursäkt om jag glömde någon nu, minnet är inte vad de en gång va.

 

Studenten är en dag man vill komma ihåg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!