2011-11-26
 23:16:28

Dag 26 i 30-dagars utmaningen

 

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



Berätta om din första kyss.

Min första kyss...hm... De va nog när jag skulle gått 6:an eller något. Gick i en 3-4:de klass ute på Ättekulla i Helsingborg. Blev "kär" i en pojk där som gick i parallelklass med mig. Kommer inte ihåg vad pojken hette. Men de va säkert något sött och fint..hihi..
Första "långa" kyssen gav vi varandra på en liten lekpark mellan husen uppe i något torn typ. Skulle ta tiden på hur långe vi kunna kyssas. Haha. Vet inte hur långe vi pussades, men de va säkert länge på den tiden..hehe..
Han måste ha varit stolt på något sätt, för mena, jag va äldst på skolan mer eller mindre. Va bara upp till 5-6 klass på den skolan.

Kyssen va inget romantiskt eller ömt. Utan bara mer pang-på-rödbetan-kyss.


Be safe for fucksake!

 

 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!