2011-11-10
 18:26:37

Dag 10 i 30-dagars utmaningen

Om jag blev snuskigt rik...



Så skulle jag nog minsann köpa mig ett hus där det alltid är varmt. Så jag slapp de här mörka och kalla. Fast, de hade ju blivit lite svårt, för då hade jag varit tvungen att skaffa pass till mina små flickor och så hade dom fått sitta karantän osv..

Nä, så de vill jag nog inte när jag tänker efter. Men något jag skulle göra är att betala av alla mina skulder. Köpa mig ett hus. En bil. Kan man köpa sig ett liv, tro? Massa nya kläder, skor, osv..hihi..

Sen skulle jag fan ta och fixa mig ett par nya bröst. och fettsuga mina lår och magen. Det står typ överst på listan.

Skulle ge en gåva till Hjärnfonden, Diabetesfonden med mera.

 

Så de skulle jag minsann göra om jag blev riktigt snuskigt rik.


 

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!