2011-05-04
 14:47:01

Tjo vad det går mellan pattar och...???

Hej vad det går mellan pattar och lår.
Näää skoja bara. Tiden går hyftast fort. Dock gör inte jag det. Drar benen efter mig och känner att jag bara vill dra täcket över huvudet och försvinna ett par timmar, eller dagar.


Hundarna sviker mig aldrig. Men dock känner jag att jag sviker dom mycket just nu. Har inte orken att ta långa runder med dom. Vi pussas lite i soffan. Men Lisa är så ihärdig att det bara blir jobbigt tillsist. Fan va jag får ångest över att jag känner mig som en dålig hundägare. Är de inte!!! Gör aldrig mina hundar illa. Dom får massor av kärlek. Inte bara utav mig. Utan av Alla! Det är bara jag som är kompiöst trött och seg på de mesta just nu. Dom har verkligen turen att ha varandra. Inte många lugna stunder på mina två underbara brudar som jag delar allt med. Utan dom är jag Inget!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-04, 19:50:44 | URL: http://modebloppisen.blogg.se/

kolla in min bloppis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!