2011-05-02
 08:08:05

The show most go on

Kör ett "test" denna veckan... Inaktiverat Facebook. Ska se hur länge jag klarar av den beroende framkallade sidan som alla är med på och skvallrar på. Klarar jag veckan bra så kommer jag troligen inte tillbaka på länge.
Änså länge känns det faktiskt skönt. Funderat på detta ett tag nu. Och måste faktiskt säga att tar man sig i kragen så mår man ju bättre. Och det tror jag att jag gör nu med. Tröttnat på sidan rätt mycket. Skriv så mycket...hm...säger inget så har jag inget sagt!
Så nu kan ni alla läsare skriva en sju jävla massa skitsnack om mig om det så önskas. Man vet ju vilka som är ens vänner osv.
Peace out!!


emma
PUBLICERAT: 2011-05-02, 22:24:27 | URL: http://emmababyys.blogg.se/

ska jag mejla bilder på plånboken? :D

det är helt vanliga smycken, eller hur menar du?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!