2011-05-25
 23:23:09

Polera upp tänderna och släppa en fis.

Nej tusan. Nu får de minsann bli sängen för mig känner jag. Stänga ner datorn för i kväll och frächa upp sig för natten. Hoppas att gubben min joinar min strax efter. Han ska upp lagom tidigt till jobbet (som vanligt) och sen ska jag upp lite lite tidigare än vanligt för att frächa upp mig och sno bilen till Älmhult och dona lite. Träffa M, efter att hon slutat jobbet, ta en fika på Deres och snacka massa skit.
Nä nu ska jag minsann ta och polera upp mina tänder lite och försöka att inte lukta mig själv i armhålan för mycket. Köpa schampoo i morgon!! Måste ta den när jag är ute och morgon pipi mina doggar. Kan ju inte lukta lökigt när jag ska till big town Älmhult. Lite vett och ettiket måste jag ju ha. Kanske skulle kunna...nää skiter i de...hade ju i och för sig kunnat duscha i min egna dusch i Älmhult men de bajsar jag på och duschar hemma i Daniels dusch i Vislanda. Komplecerat? Nää då, inte mer än vanligt.
Ciao Bella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!