2011-05-16
 09:34:42

Måndags lista

Detta är något nytt jag tänkte mig starta med. Lite kul. Tydligen något halv nytt ute i blogg världen. Så man själv ska ju inte vara sämre på de hela..hihi..


  • Ska till Älmhult och göra lite ärende. Är ju jämn vecka
  • Bio premiär på Onsdag
  • Som vanligt blir det hemma-lull
  • Massa kärlek ska skänkas till dom jag Älskar
  • Gaddas?
Vill bara tala om att jag har dom två bästa tjejerna vid min sida (sviker en aldrig) och en underbar karl som funnits i mitt hjärta i snart 6 månader. Både den Nya Familjen och den "gamla" Familjen är fina (fast de kan ju ofta diskuteras då de finns undantag!!!)


Agnieszka-2barnsmorsan
PUBLICERAT: 2011-05-16, 09:55:41 | URL: http://agnieszka.blogg.se/

Ja det är ett roligt sett att börja veckan på tycker jag!

Ha en fin dag! kramar


milena malmros
PUBLICERAT: 2011-05-16, 12:59:59 | URL: http://milenamalmros.blogg.se/

älmhult :D vart bor du?? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!