2011-05-04
 11:30:04

Dagen har startat

Tvättmaskinerna rullar. Matosen kommer i från köket. Hör truckarna köra på VIDA (önskar det kunde vara frågel kvitter från skogen i stället). Plockar upp efter hundarna som lägger ut sakerna lika snabbt igen.
Om ca 30 min kommer karln hem och så ska maten stå på bordet.
Kanske ska ta och måla klart stolen och spegelramen efter lunch. Hade passat rätt bra tror jag. Fast...först ska jag ner till ICA och köpa mig lite blomjord så jag kan få ut lite av mina planteringar på balkongen. Ett stort Måste är att köpa större kruka väldigt väldidgt snart till mina gurkor. Ja du läste rätt. Jag sår gurkor. De ni!


Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥
PUBLICERAT: 2011-05-04, 13:00:02 | URL: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/

svar: ah, ska kolla mer noga på omöjliga ställen :)



ja, eller hur :) tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!