2011-03-15
 08:12:26

Hej Hubbe hej...

Dagen börjar ju nästan lite bra.
Legat nu en 10 minuter eller något och försökt få igång mitt jobbiga mobila telenor bredband. Kämpigt. Det lever lite av sitt egna liv i mellan åt känns det som. Men men...man kan ju inte förvänta sig för mycket när det är ett mobilgrajemoj.
Vaknar när Daniel går upp, vid 6. Han väcker barnen så rart som vanligt. Men kommer snart in smygandes igen och säger att han är hemma och vabar med lilla pojken som är snorig och hostig. Dock säger jag halft yrvaken att jag kan vara hemma med honom annars..men icke. Så nu har jag sällskap av två underbara killar hemma. Lilla flickan ska snart gå till skolan. Och jag ska nog snart borsta tanden, klä på mig och sen ta en runda med mina trasselsuddar. Luktar mig lite i armhålan och känner att jag måste fan ta och duscha idag me. Jobbigt värre. Får bli efter promenaden då.
Solen är framme idag. Jobbar sig mellan det tunne molntäcket som fortfarande ligger på morgon himlen. Frågan är om det blir molnfritt eller som vi får drass med ett tunnt molntäcke. hm.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!