2011-03-12
 22:35:26

Fel fel fel...

Precis kollar på Melodifestivalen. Svär så att tungan svartar på mig, rycker ånga ur öronen och ser grått. Satsade hårt på Nicke Borg. Han va min stora vinnare. Men...man kan ju inte få sin stora vilja igenom alltid. En liten pojke vid namn Eric Saade tog hem sångfåglen och ska åka till Tyskland i maj för att tävla i ESC.
Tror detta va första gången på evigheters evighet som jag har följt melodifestivalen varje lördag riktigt hårt. Och till och med blivit små sur för att fel person har gått vidare eller inte fått komma med alls. Jag borde nästan skämmas alltså. Men det blir väl så när man har familj nu. Blir väl att man platsar sig fint i soffan när det väl stora ESC i maj.
Jag tycker i alla fall att helt fel låt vann.
Cidern är tömd och jag har gått på vinet för att trösta mig själv en stund.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!